Commit c8f85c89 authored by Gries Robin's avatar Gries Robin
Browse files

Merge remote-tracking branch 'origin/alex'

parents 2d6be1e6 26bb7b22
= Conception détaillée = Conception détaillée
== diagramme de classe == diagramme de classe
[plantuml] [plantuml]
.... ....
interface Joueur { interface Joueur {
...@@ -20,14 +21,14 @@ interface Traque { ...@@ -20,14 +21,14 @@ interface Traque {
askCarteSurvie() askCarteSurvie()
askCarteLieux() askCarteLieux()
getLieuxDefausse() getLieuxDefausse()
perdrePionsVolont(pv : integer) perdrePionsVolonte(pv : integer)
} }
interface InterfaceServeur { interface InterfaceServeur {
lacherPrise() lacherPrise()
placerCreature(lieux : Lieu[2]) placerCreature(lieux : ArrayList<Lieu>)
placerCible(lieux : Lieu[2]) placerCible(lieux : ArrayList<Lieu>)
placerArtemia(lieux : Lieu[2]) placerArtemia(lieux : ArrayList<Lieu>)
setLieu(id : integer, lieu : Lieu) setLieu(id : integer, lieu : Lieu)
setCarteSurvie(id : integer, carte : CarteSurvie) setCarteSurvie(id : integer, carte : CarteSurvie)
setCarteTraque(carte : CarteTraque) setCarteTraque(carte : CarteTraque)
...@@ -52,11 +53,23 @@ interface CarteTraque { ...@@ -52,11 +53,23 @@ interface CarteTraque {
} }
class Serveur { class Serveur {
listeJoueur : ArrayList<Joueur>
creature : Creature
traque : ArrayList<Traque>
listeDesDefausses : ArrayList<ArrayList<Lieu>>
} }
class Client { class Client {
id :Integer
defausseLieux : ArrayList<Lieu>
mainLieux : ArrayList<Lieu>
mainSurvie : ArrayList<CarteSurvie>
mainTraque : ArrayList<CarteTraque>
getId() : Integer
resister(nbPv : Integer)
lacherPrise()
} }
InterfaceServeur <|-- Serveur InterfaceServeur <|-- Serveur
...@@ -66,7 +79,7 @@ Client *-- "[0-10] main" CarteLieu ...@@ -66,7 +79,7 @@ Client *-- "[0-10] main" CarteLieu
Client *-- "[0-10] defausse" CarteLieu Client *-- "[0-10] defausse" CarteLieu
Client *-- "[0-*] main" CarteSurvie Client *-- "[0-*] main" CarteSurvie
Client *-- "[0-3] main" CarteTraque Client *-- "[0-3] main" CarteTraque
Serveur *-- "[2-7] joueurs" Client
.... ....
== Game Server == Game Server
......
Markdown is supported
0% or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment